Mount Everest sprzedaży

Mount Everest sprzedaży

Program kursu

Cele szczegółowe:

celem szkolenia jest między innymi:

  • nauka mówienia językiem korzyści
  • budowanie relacji z klientem
  • umiejętne badanie potrzeb klienta
  • poprawa skuteczności sprzedaży telefonicznej

Grupa docelowa:

grupę docelową stanowią osoby pracujące, bądź starające się o zatrudnienie:

  • w działach handlowych firm
  • w sprzedaży telefonicznej (telemarketingu)

Program szkolenia:

  • kontakt osobisty i dlaczego firmy inwestują w rozwój przedstawicieli handlowych
  • zadawanie właściwych pytań, funkcje pytań i rodzaje pytań kierowanych do klienta
  • prokonsumenckie podejście
  • przygotowanie do spotkania
  • język korzyści
  • jak znaleźć motywację do lepszej pracy, jak planować dzień pracy i jak wiele zależy od Twojego podejścia

Formy i metody pracy:

  • warsztaty/ćwiczenia 80%
  • wykład 20%

Dedykowana kadra:

Trener biznesu, sprzedaży, motywacji.  Absolwentka Politechniki Częstochowskiej w zakresie Marketing i Zarządzanie. Absolwentka Szkoły trenerów Sprzedaży oraz Szkoły trenerów biznesu. Certfikowany Coach Manchatan Noble Coaching. Posiada dwudziestoletnią praktykę sprzedażową. Zdobywa doskonałe recenzje po przeprowadzonych szkoleniach.

Zapewniamy:

  • dobór kadry dydaktycznej posiadającej odpowiednie kwalifikacje
  • materiały szkoleniowe
  • sprzęt i wyposażenie
  • bufet kawowy
  • na życzenie “Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków”

Harmonogram:

  • 8:00-9:30 I BLOK
  • 9:30-9:45 PRZERWA KAWOWA
  • 9:45-11:00 II BLOK
  • 11:00-11:15 PRZERWA KAWOWA
  • 11:15- 13:00 III BLOK
  • 13:00-13:30 PRZERWA KAWOWA
  • 13:30-16:00 IV BLOK

Miejsce realizacji:

  • do uzgodnienia przed rozpoczęciem szkolenia

Wymagania początkowe:   

  • minimum średnie wykształcenie
  • zainteresowanie zagadnieniami związanymi ze sprzedażą

Program szkolenia

  • Mount Everest sprzedaży

Cena
Zapytaj o cenę
Czas trwania
8 h
Kategorie