Szkolenie sekretarka-asystentka

Szkolenie sekretarka-asystentka

Program kursu

Cel szczegółowy:

celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy oraz umiejętności między innymi z zakresu:

  • prowadzenia dokumentacji biurowej
  • redagowania pism
  • prawa pracy
  • Savoir vivre
  • metod usprawniania przepływu informacji

Grupa docelowa:

  • osoby chcące ubiegać się o posadę sekretarki – asystentki

Program szkolenia:

  • Identyfikacja procesów zawodowych
  • Postawa prokliencka w nowoczesnym sekretariacie
  • Zmiana nastawienia do obsługi klienta
  • Korzyści z dobrej obsługi klienta dla klienta, pracownika i firmy
  • Budowanie długofalowych relacji z klientami; jakie są oczekiwania klientów?
  • Standardy obsługi w kontakcie bezpośrednim
  • Sekretariat – wizytówką firmy
  • Powitanie klienta
    -Rola pierwszego wrażenia
    -Savoir vivre pierwszego kontaktu
  • Kodeks ubraniowy w pracy – żelazne zasady
  • Znaczenie asertywnej postawy w komunikacji
  • Komunikacja niewerbalna jako narzędzie budowania relacji z klientem
    -Mowa ciała
    -Proksemika (strefy dystansu) -Budowanie rapportu z rozmówcą
  • Warstwy komunikatu i ich znaczenie w przekazie informacji
  • Budowanie trwałej relacji, dobrych stosunków z klientami
  • Reakcje na konflikt, wyjawianie intencji, trudne pytania, atak i szum informacyjny
  • Nastawienie emocjonalne, wyrażanie emocji pozytywnych
  • Komunikacja niewerbalna czyli kod ciała
  • Aktywne słuchanie – ćwiczenie umiejętności komunikacyjnych
  • Pytania: rodzaje, znaczenie
  • Komunikacja telefoniczna, mailowa- jakość przekazu
  • Efekt kabiny pilota w komunikacji niebezpośredniej
  • Stres w zawodach usługowych
  • Metody usprawniania przepływ informacji pomiędzy współpracownikami

Formy i metody pracy:

  • warsztaty/ćwiczenia 80%
  • wykład 20%

Trener/Wykładowca:

  • wieloletni praktyk
  • posiada dużą wiedzę z zakresu prowadzenia dokumentacji biurowej, redagowania pism, prawa pracy, Savoir vivre
  • z łatwością potrafi nawiązywać kontakty z osobami w różnym wieku

Egzamin:

  • szkolenie kończy się egzaminem sprawdzającym wiedzę nabytą przez uczestnika i kompetencje uzyskane po szkoleniu

Zaświadczenie:

  • pozytywny wynik egzaminu oznacza uzyskanie zaświadczenia

Zapewniamy:

  • dobór kadry dydaktycznej posiadającej odpowiednie kwalifikacje
  • materiały szkoleniowe
  • sprzęt i wyposażenie
  • bufet kawowy
  • na życzenie “Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków”

Harmonogram:

  • 8:00-9:30 I BLOK
  • 9:30-9:45 PRZERWA KAWOWA
  • 9:45-11:00 II BLOK
  • 11:00-11:15 PRZERWA KAWOWA
  • 11:15- 13:00 III BLOK
  • 13:00-13:30 PRZERWA KAWOWA
  • 13:30-16:00 IV BLOK

Miejsce realizacji:

  • do uzgodnienia przed rozpoczęciem szkolenia

Wymagania początkowe:     

  • minimum średnie wykształcenie

 

Program szkolenia

  • Szkolenie sekretarka-asystentka

Cena
Zapytaj o cenę
Czas trwania
8 h

Leave a Reply

Your email address will not be published.