Techniki sprzedaży – szkolenie podnoszące efektywność sprzedażową

Techniki sprzedaży – szkolenie podnoszące efektywność sprzedażową

Program kursu

Cele szczegółowe:

  • poznanie 19 technik podnoszących twoją efektywność sprzedażową
  • wszystkie techniki ćwiczymy na sali szkoleniowej
  • poznanie sposobów na zainicjowanie pierwszej rozmowy
  • gwarancja podniesienia własnej skuteczności działania poprzez umiejętność planowania, wzbudzenia zainteresowania ofertą
  • umiejętność prowadzenia rozmów z klientem, uzyskania kluczowych informacji
  • dowiesz się wszystkiego na temat znaczenia ceny w ofercie, prowadzenia rozmów
  • nauczysz się jak sfinalizować transakcję
  • poprzez bezpośredni kontakt z trenerem przećwiczysz praktycznie przykłady z twojego „podwórka”
  • znajdziesz świeże spojrzenie na kwestie sprzedaży, będziesz w stanie wytyczyć nowe zasady działania

Grupa docelowa:

  • pracownicy działów handlowych chcący poszerzać swoje umiejętności
  • osoby ubiegające się o posadę pracownika działów handlowych

Program szkolenia:

Dzień 1:

Techniki do wykorzystania w fazie początkowej:

  • Pierwsza rozmowa z sekretarką – sposoby na „przejście rogatkowych”
  • Inicjowanie rozmowy z osobą decyzyjną
  • Rozgrywanie startowych gier handlowych klienta „nie jestem zainteresowany…”, „interesuje mnie wyłącznie…”
  • Sposoby na umawianie spotkań z klientem
  • Pisanie skutecznych maili, które są „ostatnią deską ratunku” – sposoby na odwrócenie przebiegu spalonego kontaktu

Techniki do wykorzystania w fazie zasadniczej:

  • Klasyczne badanie potrzeb klienta – sprawdzone rekomendacje
  • Niestandardowe metody badania potrzeb klienta (metoda SPIN, metoda blokowa)
  • Prezentacja oferty z wykorzystaniem potrzeb i korzyści klienta
  • Techniki perswazyjne na etapie prezentacji oferty
  • Zwiększanie wartości zakupu poprzez kotwiczenie sprzedaży dodatkowych usług i produktów
  • Sposoby prezentacji ceny

Dzień 2:

  • Techniki do wykorzystania w fazie końcowej:
  • Finalizacja próbna – świadome inicjowanie rozmowy o zastrzeżeniach klienta
  • Przełamywanie obiekcji zakupowych – sposoby prezentacji własnej kontrargumentacji
  • Taktyki obrona ceny
  • Czynienie ustępstw cenowych – sposoby ograniczania nadmiernego rabatowania
  • Wywieranie wpływu społecznego na etapie przełamywania obiekcji
  • Wykorzystanie sygnałów gotowości do zakupu w procesie zamykania sprzedaży
  • Rozgrywanie końcowych gier handlowych klienta „muszę to jeszcze przemyśleć…”, „proszę dorzucić coś jeszcze…”
  • Zamykane transakcji – sposoby finalizacji sprzedaży

Formy i metody pracy:

  • warsztaty/ćwiczenia 80%
  • wykłady 20%

Trener/Wykładowca:

  • trener biznesu&executive coach
  • specjalizacja: treningi dla kadry menedżerskiej i handlowej
  • 10 lat praktyki, 190 przeszkolonych firm
  • charakterystyka prowadzonych szkoleń: dynamizm, praktyczny wymiar, przydatność zawodowa, tworzenie nowatorskich programów, dostosowanie narzędzi pracy do wymogów zespołu
  • 96% szkoleń ocenionych jako „użyteczne” i „bardzo dobre”

Zapewniamy:

  • dobór kadry dydaktycznej posiadającej odpowiednie kwalifikacje
  • materiały szkoleniowe
  • sprzęt i wyposażenie
  • bufet kawowy
  • na życzenie “Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków”

Harmonogram:

  • 9:00-10:30 I BLOK
  • 10:30-10:45 PRZERWA KAWOWA
  • 10:45-12:00 II BLOK
  • 12:00-12:15 PRZERWA KAWOWA
  • 12:15- 15:00 III BLOK

Miejsce realizacji:

  • do uzgodnienia przed rozpoczęciem szkolenia

Wymagania początkowe: 

  • minimum średnie wykształcenie

Program szkolenia

  • Techniki sprzedaży – szkolenie podnoszące efektywność sprzedażową

Cena
Zapytaj o cenę
Czas trwania
12 h
Kategorie

Leave a Reply

Your email address will not be published.