Ładowanie Wydarzenia
02
grudzień

Kurs pracownik administracyjno-biurowy z elementami prawa pracy (kod zawodu 4110)

2 grudnia 2017 @ 08:00 - 16 grudnia 2017 @ 16:00
Gałczyńskiego 6
Bielsko-Biała, Śląśkie 43-300 Polska
1000zł
  • To wydarzenie minęło.
Witamy na nowej stronie szkolenia.bielsko.pl

Cel szczegółowy:

celem kursu jest poszerzenie wiedzy oraz umiejętności między innymi z zakresu:

  • obsługiwania podstawowych programów komputerowych używanych w pracy biurowej – Word, Excel, PowerPoint oraz Outlook
  • poznania podstaw dotyczących prawa pracy, prowadzenia akt osobowych
  • poznania prawa dotyczącego ochrony danych osobowych

Grupa docelowa:

  • obecni lub przyszli pracownicy administracyjno-biurowi

Certyfikat z kodem zawodu:

  • Pracownik obsługi biurowej kod: 4110

Program:

SZKOLENIE W OBSZARZE PROGRAMÓW MICROSOFT WORD, OUTLOOK, EXCEL, POWER POINT

1 Dzień

  1. WORD

8:00 – 11:30  Blok dotyczący Word

  • Zagadnienia dotyczące formatowania dokumentu
  • Wstawianie elementów w tekście – zdjęcia, tabele
  • Wykorzystanie Tabel do przygotowania profesjonalnie wyglądających dokumentów
  • Numerowanie stron
  • Informacje w nagłówku i stopce
  • Szybkie wstawianie aktualnej daty i godziny
  • Wykorzystanie symboli i znaków specjalnych – gdzie je znaleźć
  • Wstawianie stałego końca strony
  • Opcja pokaż wszystko – wyszukiwanie ukrytych symboli formatowania

11:30-9:45 Przerwa

  1. OUTLOOK

11:45 – 15:30 Blok dotyczący Outlook

  • Zarządzanie programem Outlook
    • Możliwości organizacji wiadomości – kategorie, foldery, zasady sortowania
    • Spam – wiadomości śmieci
    • Widoki wiadomości – widok konwersacji,
    • Zasady bezpieczeństwa
  • Kontakty
    • Budowanie bazy kontaktów i zarządzanie nią
    • Wysyłanie wiadomości do grup kontaktów
    • Kontakty Outlook w innych programach
    • Udostępniamy kontakty współpracownikom
  • Kalendarz Outlook
    • Zasada działania
    • Personalizacja kalendarz
    • Organizacja spotkań, zapraszanie uczestników, zmiana terminu, anulowanie
    • Udostępnianie kalendarzy, zarządzanie kalendarzem szefa, powiązanie zaproszeń na spotkania z kalendarzami,
  1. Dzień
  2. PowerPoint

8:00 – 11:30  Moduł – Power Point

  • Interface Programu
  • praca z tekstem,
  • formatowanie slajdów,
  • korzystanie ze schematów kolorów, motywów i szablonów,
  • tła, nagłówki, stopki,
  • wstawianie tabel, obrazków, klipartów, wordartów, wzorów,
  • Tworzenie diagramów
  • ręczne rysowanie, opcje grupowania, łącznia, kopiowania korzystanie ze smartartów.
  • Wykresy
  • typy wykresów i ich zastosowania,
  • formatowanie wykresów,
  • Przejścia i schematy animacji – zasady wykorzystywania – wady i zalety
  • rodzaje efektów,
  • ustawienia efektów,
  • łączenie efektów,
  • animowanie wykresów, smartartów itp.
  • Przygotowanie prezentacji do wydruku i drukowanie.
  • Szablony prezentacji.
  • Korzystanie z innych prezentacji – kopiowanie slajdów, grafiki, kolorów, czcionek.
  • Diagramy
    • Tworzenie własnych diagramów – przypomnienie opcji
    • korzystanie z zestawów gotowych elementów – materiały dla uczestników
  • Wstawianie w prezentację innych dokumentów (dokumentów Worda, arkuszy Excela).
  • Wstawianie nagrań dźwiękowych i filmowych.
  • Wybrane aspekty prowadzenia prezentacji
    • przygotowywanie, czas, dobre praktyki odnoszące się do treści, zasady wielkości czcionek, kolorystyki, układy materiałów
  1. EXCEL

11:45 – 13:30 Blok dotyczący Wprowadzenie do Excela

  • Zapoznanie z interfejsem programu – wprowadzeni
    • Zasady działania
    • Przegląd podstawowych zakładek
    • Zasada funkcjonowania programu – kolumny, wiersze, współrzędne komórek
  • Uzupełnianie danych w Arkuszu
    • Wprowadzanie danych do komórki
    • Dodawanie kolumn i wierszy
    • Funkcja kopiowania –opcje kopiowania
    • Przenoszenie danych
  • Podstawowa praca na arkuszu
    • Opcja szybkiego uzupełniania – numeracja, miesiące, daty
    • Opcje formatowania w arkuszu – obrys, kolory wypełnienia czcionki, wyrównanie zawartości
    • Scalanie komórek, Opcja zawijania tekstu
    • Funkcja ukrywania i grupowania wierszy i kolumn, arkuszy
  • Czas na pytania – ugruntowanie podstaw

13:30 – 14:10 Dłuższa przerwa

14:10 – 16:00 Blok dotyczący Wprowadzenia do Formuł w Excelu

  • Wprowadzenie do Formuł w Excelu
    • Zasady działania Formuł
    • Budowa formuły
    • Pomoc Excel – szybkie sprawdzenie zasad działania formuł
    • Wstawianie formuł – sposoby (zakładka formuły, wpisywanie ręczne)
    • Zasady odwołania do innych komórek
    • Podstawowe obliczenia (dodawanie, odejmowanie, dzielenie mnożenie)
    • Sprawdzenie jakich komórek dotyczy formuła
    • Formuły w obrębie arkusza, pomiędzy skoroszytami – zasady
    • Podstawowe formuły (Suma, min, max)
  • Czas na pytania
  1. Dzień
  2. EXCEL

8:00 – 9:30 Blok dotyczący Formuł w Excelu część 1.

  • Główne Formuły – wprowadzenie
  • Powtórzenie podstawowych funkcji: SUMA, ŚREDNIA, MIN, MAX
  • Funkcja logiczna JEŻELI – przykłady zastosowania
    • Funkcja jeżeli w powiązaniu z LUB i ORAZ
  • Funkcje liczbowe
    • Funkcja matematyczna SUMA.JEŻELI, SUMA.WARUNKÓW
    • Funkcje statystyczne, np. LICZ.JEŻELI, LICZ.WARUNKI

9:30-9:45 Przerwa

9:45 – 11:30 Blok dotyczący Formuł w Excelu część 2.

  • Formuły na datach
    • DZIEŃ, MIESIĄC, ROK, DATA
    • Dodawanie do daty dni, miesięcy lat (np. do określania dat przeglądów, daty ważności etc)
  • Formuły tekstowe (30 minut)
    • LEWY, PRAWY, DŁ, SZUKAJ TEKST
  • Czas na pytanie i powtórzenie w obszarze formuł

11:30 – 11:45 Przerwa

11:45 – 13:30 Szybki przegląd innych przydatnych opcji

  • Opcja wyszukiwania i zamieniania (Ctr+F)
  • Opcja Filtrowania i Sortowania, w tym sortowanie niestandardowe.
  • Opcja Usuń Duplikaty
  • Opcja tekst jako kolumny – szybkie dzielenie ciągu znaków
  • Formatowanie warunkowe
  • Wymuszanie druku arkusza na 1 stronie
  • Funkcja auto zapisu – gdzie znaleźć niezapisany plik

13:30 – 14:10 Dłuższa przerwa

14:10 – 16:00 – Excel – Podsumowanie i Ćwiczenia1

4 Dzień

Od zatrudnienia do zwolnienia pracownika:

Program:

1 dzień:

Nawiązanie i rozwiązanie stosunku pracy

Nawiązanie stosunku pracy:

  • Obowiązki pracodawcy wobec nowo zatrudnionych pracowników, ochrona danych osobowych
  • Umowa o pracę, umowy cywilno-prawne
  • Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji spraw związanych ze stosunkiem pracy
  • Dokumentacja pracownicza w czasie trwania stosunku pracy

Rozwiązanie stosunku pracy:

  • Ochrona stosunku pracy
  • Sposoby rozwiązania stosunku pracy, długość okresów wypowiedzenia 
  • Wygaśnięcie umowy o pracę
  • Świadectwo pracy

RODO w kadrach

Zaświadczenie:

Wydane na podstawie § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31,poz.216)

 

Formy i metody pracy:

  • wykłady, ćwiczenia.

Trener/Wykładowca

trenerzy z wieloletnim doświadczeniem i stażem w prowadzeniu szkoleń

Egzamin:

  • szkolenie kończy się egzaminem sprawdzającym wiedzę nabytą przez uczestnika i kompetencje uzyskane po szkoleniu

Zaświadczenie:

  • pozytywny wynik egzaminu oznacza uzyskanie zaświadczenia

Zapewniamy:

  • dobór kadry dydaktycznej posiadającej odpowiednie kwalifikacje
  • materiały szkoleniowe
  • sprzęt i wyposażenie
  • bufet kawowy

Harmonogram:

  • 8:00-16:00 I-III BLOKI
  • w tym trzy przerwy kawowe

Miejsce realizacji:

  • do uzgodnienia przed rozpoczęciem kursu

Wymagania początkowe:

  • minimum średnie wykształcenie
Szczegóły
Start: 2 grudnia 2017 @ 08:00
Koniec: 16 grudnia 2017 @ 16:00
Cost: 1000zł
Kategoria WydarzenieKursy
Miejsce
Nazwa: Szkolenia Bielsko
Adres: Gałczyńskiego 6
Bielsko-Biała, Śląśkie 43-300 Polska
Telefon: 504 722 055
Strona internetowa: http://szkolenia.bielsko.pl/
Organizator
Nazwa: Szkolenia Bielsko
Telefon: 504 722 055
Email:
Strona internetowa: http://szkolenia.bielsko.pl

Leave a Reply

Your email address will not be published.